DO
GP Sao Paulo
07.11 - 09.11
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Miasta Meksyk
-
Norris wygrał w Meksyku i powrócił na pozycję lidera mistrzostw świata!
-
Leclerc z 50. podium w karierze w F1, a Ferrari z awansem w klasyfikacji generalnej
-
Norris powrócił na prowadzenie w mistrzostwach świata po 189 dniach przerwy
-
Kontakt ze startu doprowadził do usterki ogranicznika prędkości w bolidzie Sainza
-
Trudny wyścig Racing Bulls
-
Alonso po raz 4. z rzędu nie ukończył wyścigu w Meksyku
-
Usterka silnika wyeliminowała Hulkenberga
-
Bearman został bohaterem wyścigu, a Haas przeskoczył Saubera w mistrzostwach świata
-
Obaj kierowcy Haasa skorzystają na karze Sainza
-
Alpine znów na szarym końcu
-
Hadjar: naprawdę chcę powalczyć o powrót do punktów


09.03.2007 13:04
0
A nie można by znaczyć wszystkich opon w fazie produkcyjnej? Przecież kolorów im nie zabraknie.
09.03.2007 13:05
0
A nie można w fazie produkcyjnej zaznaczać wszystkich typów opon? Kolorów im przecież nie zabraknie.
09.03.2007 15:53
0
wlasnie :P problemy maja te jeponce nie mysla
10.03.2007 01:11
0
yarppen fuckin zirgin jeszce raz przeczytaj ten artykuł.W/g mnie wszystko będzie jasne i zrozumiałe.Pozdr.
10.03.2007 11:27
0
nie można poznaczyć wszystkich opon na etapie produkcyjnym, ponieważ na jednym wyścigu opony oznaczone na biało będą miękkie, a na innym te same opony mogą się okazać twardymi!! tak więc w jeden weekend białe opony będą miękkie, a w inny twarde...
10.03.2007 11:34
0
nie można poznaczyć wszystkich opon na etapie produkcyjnym, ponieważ na jednym wyścigu opony oznaczone na biało będą miękkie, a na innym te same opony mogą się okazać twardymi!! tak więc w jeden weekend białe opony będą miękkie, a w inny twarde...
10.03.2007 11:35
0
nie można poznaczyć wszystkich opon na etapie produkcyjnym, ponieważ na jednym wyścigu opony oznaczone na biało będą miękkie, a na innym te same opony mogą się okazać twardymi!! tak więc w jeden weekend białe opony będą miękkie, a w inny twarde...
10.03.2007 12:22
0
Ogumienie ma ogólną skalę twardości niezależnie od toru, używając czterech kolorów do ogumienia wystarczy podczas wyścigu poinformować które ogumienie na danym torze jest używane jako twarde i jaki ma kolor,
10.03.2007 12:22
0
Ogumienie ma ogólną skalę twardości niezależnie od toru, używając czterech kolorów do ogumienia wystarczy podczas wyścigu poinformować które ogumienie na danym torze jest używane jako twarde i jaki ma kolor,
10.03.2007 12:22
0
Ogumienie ma ogólną skalę twardości niezależnie od toru, używając czterech kolorów do ogumienia wystarczy podczas wyścigu poinformować które ogumienie na danym torze jest używane jako twarde i jaki ma kolor,
10.03.2007 12:22
0
Ogumienie ma ogólną skalę twardości niezależnie od toru, używając czterech kolorów do ogumienia wystarczy podczas wyścigu poinformować które ogumienie na danym torze jest używane jako twarde i jaki ma kolor,
10.03.2007 13:31
0
Kazik, goń się. Sam przeczytaj jeszcze raz artykuł i mój post. Doskonale rozumiem, że w jednym wyścigu jedna mieszanka może być miękka a w drugim twarda, ale przecież przed i w czasie wyścigu można powiedzieć "dzisiaj biały jest miękki a czerwony twardy, w przeciwieństwie do poprzedniego wyścigu, gdy czerwony był miękki a czarny twardy". Zrozumiesz taki przekaz? Ja raczej tak.
10.03.2007 14:19
0
Twojego posta to trzeba przeslać do Bridgestone.Jak oni mogli na to nie wpaść.(biały,czerwony i czarny)
11.03.2007 13:03
0
Skoro zrozumiałeś, to myślę, że każdy zrozumie.
13.03.2007 09:48
0
przecież przed i w czasie wyścigu można powiedzieć "dzisiaj biały jest miękki a czerwony twardy, w przeciwieństwie do poprzedniego wyścigu, gdy czerwony był miękki a czarny twardy" ... tiaaa ... i nikt nam nie wmówi, że białe jest białe, a czarne jest czarne ... to by było dopiero pogmatwane ...
14.03.2007 08:52
0
Może jednak prościej będzie dla wszystkich kiedy to z białym paskiem zawsze będą opony np.miękkie na danym torze.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się